Bezbroj je dobrih stvari koje šume čine za nas. Kad bismo ih sve krenuli nabrajati, ne bismo završili do sutra. Uzmimo samo činjenicu da stabla pročišćavaju zrak tako što iz njega uklanjaju ozon, ugljikov monoksid i sumporov dioksid, a otpuštaju toliko nam potreban kisik. Sadnjom 10.000 stabala omogućili smo smanjenje ugljičnog dioksida za 200.000 kilograma. I baš zato je poželjno napraviti nešto dobro za šume, a najbolje je zasaditi nova stabla. Znaju to i u Radenskoj, tvrtki poznatoj po tri srca, po zelenoj boji i mineralnoj vodi uz koju su se krijepile brojne generacije. A kad se nešto radi sa srcem, rezultat sigurno neće izostati.
Prvi korak u tom smjeru je Kap po kap – šuma, vrijedan projekt proizašao iz suradnje sa Savezom izviđača Hrvatske i njihovom volonterskom kampanjom pošumljavanja Boranka. Radenska je kroz projekt Kap po kap šuma prošle godine pomogla posaditi 10.000 stabala kako bi osigurala njihovu budućnost.
Ali, nije sve stalo na 10.000 zasađenih mladica. Naime, nastavlja se kampanja Kap po kap – šuma, gdje Radenska, kao stručnjak za vodu, te Savez izviđača Hrvatske kao stručnjak za pošumljavanje, sade stabla na požarom opustošenim područjima Žrnovnice i Mosora, oko Donjeg Sitnog. Akcija pošumljavanja traje zaključno do subote, 23. listopada 2021. kada će se tim Radenske ADRIATIC pridružiti volonterima Boranke i posaditi nove mladice.
„Radenska i Boranka već drugu godinu zaredom zajedno nastavljaju pošumljavati dalmatinska požarišta. Kada se dese ovakvi katastrofalni požari koji progutaju tisuće hektara šuma u svega nekoliko dana, priroda je nemoćna sama se obraniti i obnoviti i zato joj je potrebna naša pomoć. Zahvalni smo Radenskoj što je prepoznala Boranku kao akciju koja već četvrtu godinu vraća šume na dalmatinska požarišta. Iako je pred nama još puno posla, radujemo se svakoj novoj posađenoj sadnici i jedva čekamo da iz njih nastanu prave šume kakve su krasile okolicu Splita do nedavno.“ – izjavio je Dan Špicer, poslovni direktor Saveza izviđača Hrvatske.
Za tvrtku Radenska Adriatic održivost nije apstraktan koncept. Umjesto toga, to je vrijednost koja se dijeli unutar tvrtke i ima prirodan utjecaj na razvoj proizvoda i poslovanja. “Kampanja pošumljavanja u Hrvatskoj samo je jedna u nizu aktivnosti kojima ćemo smanjiti svoj ugljični otisak, pridonijeti obnovi prirodnih resursa. Jedno drvo proizvodi dovoljno kisika za život dvoje ljudi, zamislite što tek može cijela šuma”, objasnila je Egle Wehle, direktorica marketinga u Radenskoj.
Možda niste znali, ali šume prekrivaju 29,6 % globalne kopnene površine, dok u Lijepoj našoj prekrivaju 37 % ukupne površine države.
Svako posađeno drvo sa srcem se računa. Više o akciji Kap po Kap – šuma i projektu Srcem za sutra saznajte na: https://srcemzasutra.hr/